Inlämningsformulär
Beskriv problemet eller åtgärden som skall genomföras.
Information
Uppgradering, ominstalltion och felsökning betalas i förskott.
Backup av ev. data behåller Z-hyrdata i maximalt 30 dagar. Normalt rensas backupper inom 1 vecka.
Produkter som inte hämtats ut inom 3 månader klassas som skrot. Z-hyrdata avgör då vad som skall ske med produkten.
Fyll i formuläret med så mycket infomation som möjligt detta hjälper oss i ev. felsökning.
Vid val av Uppgradering så försöker vi att uppdatera Operativ Systemet på enheten till den senaste versionen. Om inte det går så måste du ändå betala för en Uppgradering.
Vid val av Ominstallation så försöker vi installera den senaste versionen som enheten kan ha. Om det inte fungerar för ev. hårdvaruproblem exempel att hårddisken är dålig eller en fysisk komponent är dålig, så kommer vi att kontakta dig för att meddela detta och vad det det kostar att lösa problemet.
Vid val av Annat vänligen ange så mycket information som möjligt i Meddelande fältet så vi förstår vad du behöver hjälp med.
Service/Tjänster/Frågor
595:-
Per ärende (upp till 30 minuter)
Vi praktiserar förskottsbetalning
Kunskap är inte gratis.
När vi besvarar dina frågor är det vår kunskap du betalar för.
Vi har läst och satt oss in i olika system, problem och lösningar.
Denna kunskap har tagit oss många år att få för att kunna hjälpa dig.
Därför måste vi ta betalt.
Telefon
0526-10600
Öppettider
M-F: 08.00 – 17.00
Lunch: 12.00 – 13.00
Butik & kontor
Oslov. 50, Plan 2
45235 Strömstad